23 september 2009

Inteview with Lies153

-Heey, Lisa :D
_______________________________________
Haaayy ;)

1st question - Door wat of wie ben je begonnen met stardoll?
___________________________________________________
Ik ben begonnen door mijn vriendinnen, zij waren aa het praten over stardoll. Toen vroeg ik 'Waar hebben jullie het over?' Ze zeiden dat ze het over stardoll hadden. Toen ik thuis kwam Ging ik gelijk op mijn com om een account aan te maken! Ik ben hen voor eeuwig dankbaar! :D

2st question - Heb je zelf wel eens een look gehad op stardoll, waarbij je nu denkt 'Aj dat kan ECHT niet' ?
_____________________________________________________
Jaaahh,,, heel veel looks Vroeger was ik een hippie -.- ik droeg alleen maar gekleurde kleren! (ik was ULTRA lelijk) Daarna was ik een soort ‘japanachtige hello kitty idoru pop’ toen droeg ik allemaal van die ‘japanse’! x] Daarna werd ik gothic ik droeg ALLEEN maar zwarte kleren! Daarna werd ik opeens 1 van de finalisten van ‘Miss Stardoll Holland’ Toen kleede ik me normaal(er) want ik wou natuurlijk dat mensen op me stemden! Vanaf toen ging ik me gewoon normaal kleden en toen werd ik langzamerhand zoals ik nu ben! :]

3st question - 3st question - Welke winkel vind je op stardoll écht te gek ?
_____________________________________________________________
Veel winkels :]

4st question - Wat is jouw lievelings make-up op stardoll, en verschilt dat erg met de make-up in het echt ?
______________________________________________________
Mijn lievelings make-up is van sephora. Ik vind het zooooooo jammer dat Sephora weg is. Dot vind ik helemaal niet leuk, het is te ‘kleurig’ ! In het echt draag ik nog geen make-up (daarvoor ben ik nog te jong).

5st question - Wat is het eerste dat je doet als je inlogt op stardoll ? En wat doe je voordat je uitlogt ?
______________________________________________________
Als eerste check ik altijd mijn mail, daarna kijk ik naar e dingen die rood zijn.En daarna kijk ik naar mn Suite! ;] Voordat ik uitlog check ik nog altijd ff mijn mail. ;]

6st question - Zou je een maand zonder stardoll kunnen ?
_________________________________________________________
Ik denk het niet, nog niet eens een week! Ik kan niet zonder stardoll! :O

7st question - Wie zijn jouw stijliconen ?
_______________________________________________________
Nou,, ik heb niet echt een stijl icoon. Maar op stardoll Lady GaGa en in het echt Avril Lavigne! :D

8st question - Wat is jouw favo song ? En waarom ?
___________________________________________________________
Mijn favo song is Papparazzi van Lady GaGa Die song is gewoon tè gek! (behalve het clipje)En JustDance!

9st question - Wat vind je van Anne-Lien's blog starsstardolls.blogspot.com?
________________________________________________________
Ik vind het een hele leuke blog! Ik schrijf er zelf oowk voor!

10st question - Hoe ben je op het idee van de look die je nu hebt gekomen ?
_________________________________________________
Als eerste zette ik een zwarte haarband op mn hoofd toen wou ik kijken of ik er een strikje op kon doen, en het lukte1 Dus maakte ik het strikje grote. Toen dacht ik ‘He die strik past bij Lady Gaga!’ en toen maakte ik er nog een pakje bij! :D

11st question - Welke bladen lees je ? I
_________________________________________________________
Ik lees de Tina En het MeidenMagazine voor mijn leeftijd zijn er niet zoveel leukebladen… :/ (voor Girlz! ben ik nog te klein…)

12st question - Naar welke website's zou je gaan als stardoll niet bestaat ?
___________________________________________________________
Dan zou ik naar GirlSence gaan! Dat is ook een leuke website! Maar daar gaat het erom om je eigen Boutique te maken! (een aanrader!) Op Girlsence heet ik FashionDiaster (ModeZiekte ofzoiets) x] Of naar spel.nl. Dar hebben ze leuke spelletjes!

13st question - Wat voor hobby's heb je ?
_______________________________________________________
Tekenen, lezen,stardollen,tv kijken, computeren en Shoppen! (als ik veel geld heb!)

14st question - Welk kledingstuk zou je echt NOOIT dragen ?
_______________________________________________________
Zoon Harem Broek op mijn school is die heel erg in de mode Maar ik vind die broek zoooo lelijk! (en ze zijn oowk nog eens door zichtig!)

15st question - Wat vond je van dit interview ?
__________________________________________________
Ik vond dit interview heeeeeel leuk ! Dit is ook de eerste keer in mn leven dat ik zooooon groot interview doe!

Okeee daaag :]
___________________
DoeeiDoeei
xx Lisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb je de post gelezen? COMMENT! ;)